Een persbericht van de Stichting 24-Uur Loop Apeldoorn met de trieste melding dat de 24 uur in 2008 niet doorgaat, maar dat men hoopt met nieuwe mensen een doorstart in 2009 te kunnen maken.
Simon over zijn ervaringen in Griekenland dit jaar. Maar gelukkig zijn we toch nog niet van hem af.
Met Willem van Duitslandloop naar Berg en Dal en volgend jaar Limburg Zwaarste
Uiteindelijk komt alles goed.
Bij deze een verslagje van Henk Geilen’s belevenissen tijdens de Budapest marathon
Ton bericht ons
Mission impossible
Henk en zijn Spartathlon 2007
Spartathlon finisher Carel.
Verslag over het volbrengen van de Spartathlon en over het lopen voor het goede doel: 46.000 euro gaat er naar hulp voor gehandicapte kinderen in Colombia!
Met een videoverslag naar Sparta
“Balen” ofte “Dikke shit”
Gert Mertens mist de juiste laatste ronde en overwinning in Hilvarenbeek
Micha, goede vriend …
Theo de Jong die – na enkele hartoperaties met complicaties – opnieuw de marathondraad tracht op te pikken geeft een update van zijn toestand via een brief aan Micha
Susan’s 100ste marathon
Als derde binnen tijdens de Maes’ 100 marathon. Proficiat!
